18 år= vuxen ta ansvar!

play hard you get hard. och snacka inte lögner el starta blogginlägg får då får man smaka på sin egen medicin! sen får folk  tycka vad de vill, men uttrycker min lillasyster el nån från min familj att det blivit orättvist behandlade, som jag kan se svart på vitt, ingriper jag sån är det och kommer alltid att vara.... svar på kommentarer.
så nu hoppas jag hon sköter sitt och lillasyster sittt(jag mitt) så behöver detta aldrig uppstå, enkelt oh greit!

för att återgå till det relevanta:
25+ grader occh ute heeela dagen! underbart.
grillafton på Fly Fisher mmmm va gött jag och vhilja åt massa gott grillat.
skypat med dan och emma=) myyys vhilja har surrat om emma hela dagen haha "emma hit", "emma bomm" =) så syster bara kom och däään för den delen med=)
jesper är på partaj i piteå det är cruzing där nu så himla kul.

nu ska jag sitta på balkongen och njuta sista värmen för dagen=)

hejsvejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0