ljuuuvliga dagar!!!

SÅ underbart med mamma här, stortrivs med det.
dagarna går bara så  fort undan, det gillas inte trotts att vi har det super kul och mysigt.
vhilja är helt bettat och så happy när mommo äntligen är här och det är så kul att se henne med  alla projekt hon har.
hon pratar så mkt sättningar nu och massa ord och som vanligt det bästa.

lite av den dyrbara mamma tiden går bort med vecko jobbet men mamma har vart på salongen och fått klipp på adam & eva av leha=)  så fint. igår var  det tid för hudbehandling+kemisk peel, kollagen maske, och form av bryn+vax, spray-tan det vart dödsbra så klart=)
och  mamma var nöjd.
lite stan har vi gjort, och även ätit ute med lite vin igår, jag och mami.

idag blir det  pizza, utelek, sen ska faktiskt jag ut ikveld=) jesper  ska väl med oxå tänker jag  eftersom det iNTE hör till vanligheten att jag  och han går ut tillsammans...mamma tyckte vi skulle unna oss en sväng om.

nu ska  jag väcka sömntutan vhilja och göra oss klar=)

adios





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0