så var helgen slut...

ny vecka nya möjligheter.
kommer bli en kort v med lediga röda dagar och då blir det troligtvis djurpark ala amadeus, så kul.
har jobbat helg men en ny arbetskollega för  dagen, merethe super gla och kul tjej och väldigt duktig, det är super.

idag har vi varit ute och på Gigagöjs lekland, fin dag med mina bästa deltagare=)
fredagen  spenderades hemma hos jessica, peter söta alva och fina nytillskottet elvira=)
det vart utelek+innelek, massa prat, middag och lite vin, så underbart att träffa dessa härliga människor som varit borta ett tag pga av ting som skett.
elvira 4 v är så söt, liten ååååååå , ja den tiden minns man inte så starkt tills man håller en  liten en, mys.
men jag skulle inte kunna börja om , one is enough haha=)

Morsdag idag , trist väder men toppen ialla fall.

nu blir det mästarnas mästare finalen. jag tycker det är bra, duktiga idrottare.

har blit en lite förvärring med min sjuka anhöriga, men stabilt,,, inge  kul att vara långt bort då.
massa energi och karlek.

ADioS


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej, hittade hit via google. Min dotter har också opticushypoplasi, på båda ögonen. Märks det på Vhilja, eller "är hon som alla andra barn"? /Angelica p.s hur gammal är hon nu förresten?

2011-06-08 @ 12:38:37
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: hej angelica=)

2011-06-17 @ 22:57:20
Postat av: Anonym

vhilja har bara det på vänster öga, och det märks enbart att hon kelar, näör hon var liten och just hade börjat gå så märktes det i situationer då hon skulle gå i höjdskillnader. jag behandlar vhilja eller vi=) precis som hon ahde 2 korrekta ögon=), har din dotter det på begge, hur går det? ser hon veldigt dåligt ? vhiolja är nästintill blind på det ögat hon har felet på. speciallist beh. pågår till trotts av att det inte går att göra så mkt.

vhilja är 2 år i auguti 2011 hur gammal är din dotter. bara säg till om det är nån info jag kan bistå me el rekomendationer=) vennliga hilsen Anna

2011-06-17 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0