Fredag and clean

Då var det Fredag igen , förra fredagen vid denna tidpunkt då ar man i 40 gradig värme nu har vi en temp på 14,5 grader, men jag tycker det är bra, det är ju trotts allt snart Oktober om 2 dagar närmre bestämmt.
Vhilja är på dagis och har det trevligt, mendans mamma är hemma och gör hemmet tipp topp som det skall vara

Hoppas att jag får MR röntgen på benet nästa v är sjukskriven fram tills 9e och benet är NOT good!
Oturens otur.
Jaja så är det... hoppas på det bästa.

igår Dejtade jag finaste Kristin och Sammi=) Elvis BFF, helt super mysig dag... precis vad man behövde=)

Vad helgen bjuder på dett får vi se vad som blir besstämmt, men vhilja skall i alla fall rida och bada =)
Ridande sjöjungfrun, åååå hon är bara för underbar denna lilla Lula.

2 jämna födelsedagare att planera el under planering nästan i box=)=)
wiiiie det blir kul mer säsger jag IKKE!

ha en fin dag allesammens...
btw jag är riktigt sugen på lite ny inredning hemma, men exakt vad??? det ska jag fundera så kanske man drar på en liten shopping turne i helgen så man får in med lite nytt, höstnytt alltid kul, får sitta och klicka mig fram på datan och se vad man finner, tips på nån bra sida nån???

fina fina =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0