Turkiet tur och retur

1 v med sol, bad , familjen, och massa kuligheter det var det som behövdes.
Royal Palm Hotel i Alanya var vårt boende.
Delefinshow, båttur, litt shopping, resturang....livet är gott!
Vhilja förvandlades till en sjöjungfru från det hon såg poolen=) underbart, där vart det massvis med timmar /dag. Vi prövade stranden 2 gånger men jag , jesper och vhilja skippade det där eftersom det Vhilja var så rädd för vågorna, haha lillgumman=) det är inte lätt att vara liten i havet.
Delefinshowrn var super kul, och vhilja tyckte det var spännande, alla vi for utom mamma som tog stranden istället.
SÖTA delefiner är alltså, jag och kajsa fick gå fram nära och se dom, men inte klappa:( det var det jag ville mest av allt, men jag och jesper ska bada med dessa spetsnosade djur=)

Shopping i Turkiet är bara HUUUR jobbigt som helst, endast lite saker vart det, huhu.
Flygresan både dit och hem gick strålande och det var skönt, hon är hur duktig som helst vhilja=)
Alla Turkar var heelt galen i henne, blont hår är en succse där .

nämen jag lägger upp lite bilder=)

idag är vhilja första dagen på dagis sen vi kom hem, lite spännande men det gick toppen bra=)
Vhiljas första semester till vämen är nu gjord, och TUUUSEN takk jan!=)

Underbart att träffa mina ÄLSKADE vänner igår=)=)









underbara lilla flickan vår=)








sådan far sådan dotter

=)

yeaaah=)


mommo och Vhilja=)=)

=)

Bästa mamma=)=)

ååå det kommer mera=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0