Fight like a Girl

Herreguuud dagarna bara fladdrar förbi men alla är väldigt gott "tatt tillvarapå dagar"
Lillgumman är hemma med mig idag, för hon ville det, så hon har hjälp mig att ordna och fixa hemma.
Bäst är du Vhilja!

I fredags blev jag enig med Min Leverantör när vi ca kommer starta upp. Och det med att denna lokal jag hade tenkt hade andra mått än det info var och tyvärr blir den förliten:/ Retsamt.
Så nu är det andra lokaler som skall kollas upp.
mer om detta sen.

I lördags var det spanskt Tema Hos Karro med lite tejor, god mat!
Sen kom Harlem + Syster och det blev en super kväll. Utesvängen blev London!

Fick ny tid hos en annan ortoped förra v den 18/5 och hoppas då på att det går att ordna och att denna är skillad nog att kunna göra den!!?

Ikväll blir det tacos ! MUMS...

Kvälls mys med familjen innan jag åker iväg och repar in för modellandet den 26e spännande och se outfits och hur allt blir. stället är:
Lazy Boyz Harley-Davidson Oslo
Välkommna dit kl 14 den 26/4

En liten trött vhilja som ligger i soffan och ser Emil för hon ville vila    där, går medium haha=)
blir nog ingen mer sovstund men lite vila för kroppen gör susen innan vi ska   till butiken och handla inför middag.

Och så måste jag bara säga huuur fantastiskt det är att se hur våran vhilja utvecklas och hur oerhört duktig och skarp hon är=) stolt mamma och pappa.
Alla "jag älskar dig" alla fina ord alla leenden gör hjärtat helt solid och fylld med kärlek ........För alltid.
Underbar människa.





Rekomenderar:
Har fått mail och förfrågningar om en bra duschcreme och bodylotion till bebis/barn.
Först av allt så sätt alltid olja i vattnet mandelolja är  jätte bra för skydda mot uttorkning och använd inte för varmt vatten 37 grader är toppen.

Calendula Shampoo & Body Wash

Växtbaserade tvättaktiva ämnen från socker och kokosolja är särskilt milda och hudvänliga och rengör skonsamt utan att svida om det råkar komma i ögonen. Extrakt av biodynamiskt odlad ringblomma lugnar hud och hårbotten.


Calendula Body Lotion

med Mandelolja och ekologisk sesamolja hjälper till att bevara ditt barns hud mjuk och smidig och skyddar den mot fuktförlust återfuktar och vårdar barns känsliga hud
Finns även i creme för super torr hud.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0