Bom bom

Karnevaldag för vhilja idag på dagis, lättare sagt än gjort att klä en trotsig 2,5 åring som Vill vara en prinsessatiger för att ändra sig till att vara Pippi och avslutningsvis en rosa prinsessa hahaha bara tösa när nöjd så är mamma nöjd efter nära ett break down:)
Så nu ska det ringas runt för diverse jobb relaterade saker och sen ska jag på posten .
Igår var cia här på middag mumsig fisksoppa med torsk och lax, massa grönsaker och potatis till mmmmm!
Sen tog hon med sig Elvis och Lilly och har dom tills fredag mys pys , populära hundar det där alltså:)
Idag ska jag beställa meditationsskiva bra att ha för att hjälpa sig att hitta känslan och olika sätt att komma på en mediativnivå lättare , ska skriva när jag hittar en bra en.

En outfit som är riktigt snygg, trendig och passar årstiden är over knees.
Jag ska matcha det till ett bar ankelboots, lång skjorta / svarta shorts under och svarta over knees.
Går att kombinera med mycket så nu är alla mina sockar klara för användning :)

Massa h2o intag nu, liten kaffe, ringa and off i go.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0