Fear and happinessss!

En bra kombination av 2 ord efter dagens Ortoped besök på Lovisenbergs sykehus.
Positivt : det blir operation och ortopeden tyckte även att det var mycket goda chanser att det kommer bli vällyckat!:) har inte fått operations tid än då han ska grundligare undersöka vilken av det 2 operationerna som är bäst för mitt ben / fot och bäst resultat ca 1 v får jag besked!
Jag är så lycklig...:) efter all denna tid, ÄNTLIGEN ! ! !

Rädsla: det där att Dom ska skära , flytta om senor och allt annat känns jäkla skummt:/ obehaglig känsla att totalt låta nån koppla om hela benet? Olustisg känsla sån bittersweet...
Men en full narkos blir det och efter operationen så blir det gips i ca 8-12 v fixerad fot, så det blir gips debut skönt att göra det nu då innan sommaren

En liten resling inköps i dag eller en prosecco:) man måste väl få små fira ett besked som detta:)

Fix hemma till dupstep oxoxox och sen kaffe med flotta jenni:)
Och hämta vhilja tidigt från dagis om dom inte är på tur!

Solen skiner extra mycket och gult i dag:)

Tröjorna nedan ska jag beställa idag en av varje:)
Snyggt till leggings el jeans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0