Hey i heard you where a wild one...

Svart snö, slask, grått i största allmänhet är det på vägarna Smält processen är igång lika så att det är ljust jätte länge energin spirar !

Idag fick jag göra min truck debut utanför Jespers jobb haha och det var ju jätte lätt:) kulast skulle ju vara om man fick gaffla upp nått men det får jag ta nästa gång då;)

Idag blir det att träffa jasmin innan jag hämtar vhilja , Jesper jobbar över idag så vi har jentekveld me and vhillo myyys!

Tackade just nej till ett jobb som var intressant men tyvärr så har jag ju andra planer .... De ni!
Nu ska jag ta och ringa lite telefonsamtal till "min grej" och sedan bege mig ut!

Tack alla fina läsare för fina mail:)

Rekommendation:
Nimue's serum dagtid active regulator är en fantastisk produkt för att inte skapa och motverka sensetivitet i huden för en känslig hud eller för extra beskydd denna brukas under dagcremen. Alla hudtyper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0