In sickness and in health

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1733061/images/2012/pic_188548215.jpg" class="image">



Lilla snäckan är sjuk men lite bättre med febern, hostan och snoret kvar då men jag ska inte klaga på sjukan för vhilja , peppar peppar , har inte alls vart sjuk ofta när jag tänker efter nästan aldrig till trotts allt som gått på dagis så har hon klarat sig bra:) och jag är övertygad om att det är för att hon dricker denna himmelska drycken M J Ö L K ! !
I combo med ett redan bra imunförsvar.
Jag drack mycket mjölk och har inte vart sjuk mycket i snart mitt 30 åriga liv.

Idag så blir det mys med vhilja och Jesper lite lördags mys med det som hör till: hyra film, godis , nya färgpennor och kurering av liten.

Så alla de andra planer med mina vänner får skjutas på.

Ska även planera in en barnvaktsdag då jag och Jesper ska ut och äta och spela biljard:) länge sen nu på tiden så att säga

På med sminket och locka håret för att känna sig lördagsfin!
Idag ska jag änvända mig av Bare Minerals.

Solen lyser och humöret är på toppen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0