Lalllalllalllaaa you make me feel good

Huvudet är i upplösning bank bank inuti kanske för all denna okontrollerade inspirations och kreativitet som susar omkring och som vill ut:)

Idag fick jag ett super sms och imorn ska jag ringa ett samtal och få höra om det blir hiss eller diss ?! Spännande!
Jag har extremt mycket planer nu som skall tas i bruk .

Vårväder och snön smälter som bara den. Promenad nu med hundar och sen börja med en middag tror det kan bli fisksoppa mmmm:)

Ska ringa lite samtal till ett träningscenter;) + en sportaffär för att få till en deal. Förtenningar är väl bra jädrans skoj:)

Och dagen till ära har jag ju kollat inredning och mer golv och toaletter för inspiration . Vi kommer ju aldrig ha en sån vanlig golv toa utan en vägghängd, snyggare, stilrenare, mer hygienisk och lättare att planera in vad tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0