Oh My Vixen Blog Awards What did you Do ?

Kl 20.45 entrade vi ett fullsatt Folketeatret för Vixen Blog Awards , med krullar i håret , svart klänning , höga hälar och ett trevligt sällskap.
Konferenciererna var en katastrof och många av de som delade ut priserna var antingen för fulla eller för dåliga OMG !!! För en tragiskkomiskt tillställning, priset var väl dock när den manliga konfranciern ropade ut att en bloggerska var "en jävla dritt kärring" för hon valde att gå pga någon anledning.
Att servera halvliters vinflaskor med ett sugrör i la nog grunden till den rätt så blöta tillställningen!!
3 h så var det klart och ett konstaterande av en flopp så tog vi en nattkebab skippade efterfesten på Stratos och åkte hem till sitt.

Idag var vi hos ögonläkaren och fick faktiskt bra besked om vänster ögat, som jag sagt hela tiden och tränar ögat så har förbättring skett det vill säga att ögat har en viss reaktion när man täcker över det :) så vi ska fortsätta med den träningen genom att täcka över det högra ögat det friska och "tvinga" det vänstra att fokusera och tränas, väldigt väldigt skönt att höra!!!
Gudarna ska då veta att jag gör allt i mina makt för att det ska bli så bra det kan bara bli. Men som en liten hök ser hon på det högra och ögonläkaren var imponerad av lillgumman:)

Jag brukar ju aldrig köpa några andra produkter att använda som är dermatologiskt och/eller som jobbar medicinskt dvs att man får resultat på kort och lång sikt!
Men igår så gick jag in på Body Shop och köpte en sheabutter body exfoliater, och ett lip balm shea smör som är faktiskt väldigt bra för torra vinter läppar och en torr kroppshud. Glöm ej peela läpparna en mild fruktenzym peeling är super Nimues Exfoliatong enzymes eller en socker peel gör en själv med lite olivolja och socker för lite mildare eller bara socker lite kraftigare skrubba försiktigt!
Rekommenderar!!!!!

Nu sitter jag och min lilla sockersöta dotter och tittar Pippi Långstrump äter en glass för att hon var sååååå duktig hos läkaren:)
Stolt mamma och pappa!!
Bad, lek , kvällsmys erbjuder kvällen:) lovely!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0