Play hard !

En alldeles förträfflig dag ska jag säga ! Alltid en sån fin morgon med mitt hjärta mammas trollunge!

Mötet gick super och jag är nöjd så bara lite mer fix så är allt snart klar ...

Palydate med vhiljas bästis Alva och crazy mamma Jessica ;)
Alltid så kul med högt tempo, höga skratt och massa festligheter:) love it!

Strålande vårväder massa sol och droppandet från taken det är tider det. Allt känns lättare med ljusa dagar och ljusare kvällar mindre kläder och sol.
Välkommen sommaren :)

Myspys kväll med en trött utleken vhilja som somnade innan huvudet landade på kudden:)
Finaste Lill gumman som är SÅ otroligt duktig och skarp liten tjej som alltid har nära till skratt och ett bus med ett sånt kärleksfullt litet hjärta som "pumpar på" som vhilja brukar säga:)
Mycket prat om dagen och frågor Som kräver ett bra svar:) fort blev lite bebis en liten flicka!
Pappa Jesper och vhilja har sina små dialoger om massa saker som är i jobb världen, lördagsgodis, paket, och hundarna vad man får och får EJ göra ! Min finaste familj och dom 2 okrönta 4 benta aspiranterna! :)

Nimues C- vitamin moisturising mist perfekt äter rengöring för att skapa bättre effektivitet för de aktiva ingredienserna och bättre fukt , även under dagen inomhus

Adjökens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0