Spring in the air, dripp dripp dropp!

Igår blev en hemma kväll fastän det egentligen var tänkt att umgås med mina babes Matilda och Ellis men efter en heldag med familjen ute på Bondgården väl iordning fixad fanns ingen energi... Men vi tar det snart igen.
Vaxade jasmin igår överläpp och armar och så fick jag ett shampoo och balsam från Balmain Hair som ger massa fukt och därför bra för mina hairtalk(extension) tack jasse:) puss

Städ, lek, hundpromenad för vovvsen kom en idag från Emma och Jakob från en toppen vecka hos dom:) för dom är toppen!!!
Vhilja har hjälp med städ och är bara så kul hela tiden hon "älskar att greja" som hon säger och vi har bara ett toppen liv!
Jesper är på snowboard vm med Tommy . Jag ska göra egna chicken nuggets idag med sötsur sås, grönsakswook och ris :) smask och lätt faktiskt det enda halvfabrikat jag äter är ibland pytt i panna för det älskar vhilja säkert nån mer sak men inget jag kommer på för jag gör allt själv!! Trodde aldrig jag skulle säga det men att laga mat är sååå kul helst lite fin mat och såser:)

Ska pröva nya shampoo + balsam idag och gör fransk Lakk på tårna och rosa naglar tipp topp:)
Adjööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0