Vixen Blog Awards tonight!!

Heeeelt utsliten av en tvärsom vhilja , skönt att veta att det är ca till 3-4 års ålder det håller i mellan 1-2 år kvar då men åandra Sidan brås hon på mig så är det 26 år kvar :)
Jag tycket vare epok i denna utveckling är helt fantastiskt och ett litet leende av min finaste vhilja gör att orken maximeras igen:)
"puss mamma, det är du och jag mamma, vhilja älskar mamma"
De finaste ett öra och ett hjärta kan få höra:)
Alla hjärtans dag idag ! Så grattis till alla och ha en strålande dag:)

Ikväll så blir det Vixen Blog Awards med Eirik Thorsén och ngr andra:) kul !
Men dilemmat som alltid , What to weare???
Jaha bara pallra sig ned på stan och sen om man finner nått passande trendy!
Och en liten söt sak till mina hjärtan ska jag oxå hitta;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0