Queen whitout a crown

Alltså den där blogg appen tycker jag fungerar PISS dåligt verken inlägg eller bilder kommer riktigt irriterande!
men då skriver vi om då.

Igår så  blev det En hel lekdag massa timmar på Nimbus och hemma.
hämtade ut mer färg, slipsaker , penslar på Bejer så idag ska jag börja med köksstolar och borden, slipa och grunda och för att detta sak vara möjligt så ska jag fråga min kära mor om hon vill passa sin Vhilja vanilja=)

fick köpt mig nya skor igår bara ett par låga kilcklackar inga speciella egentligen men lite vardagsfina .
Vhilja ska oxå ha skor men VÄGRAR prova, VÄGRAR mäta foten och vill bara ha klackeskor som inte finns i hennes storlek. Så jag ska beställa ett par åt henne, samt ett par super fina puma som jag hittade, svarta och rosa detaljer. Dög inte...såklart men om man har en mutningsgåva dvs klackeskorna går det nog hem.

Ikväll så ska jag och Fina Malin ta cycklarna och bege oss ut på en liten stadsrunda med lite vin och drinktema, mys.
Jesper scenbygger dagnarna i ända och han ser man inte röken av, en ny hobby så att säga.
blir lätt panik när jag inte hinner det jag ska i huset men det är inte lätt kombinerat med ett 3 årigt busfrö i hälarna bland målarfärg och slipsaker. men det går framåt och det blir fiiiint!
Längtar mest att få klart i Vhiljas rum och det tror jag att ca 2 v kan vara en rimlig tid annars så jobbar jag dag+natt i ett haha.

Summergames har invigning idag och det är 792 lag anmälda, det är rekord och super mycket fotbolls spelare samt familjer som entrat Piteå.
Vår lilla metropol som är ett känt kryss på kartan.

Mette Cosmetic har jag tel möte med idag och ska bestämma leveransplan och lite nytt som händer.
Spännande!!!!!!

Nu är det på med sminket och dra i väg till Havsbadet för lekparks bus med lilla hjärtat <3<3

Vhiljas utsago till elvis idag
" Då åker du till djungeln elvis så får lejona äta opp dig om du inte är snäll, förstår du det,
Eller så får du äta upp vargarna"

Rekmmenderar:
Immortal Twilight

För shimmrande ben , rygg , armar så är denna shimmer super fin
finns i 2 olika nyanser:

Black Magic – sheerest black with subtle gold sparkle.
Tainted Love – sheerest fuschia with a kick of hot pink shimmer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0