Champagne makes your brain go insane

Mitt inlägg från igår kom tydligen inte in, bad bad bad!
Men för en trevlig champagne lunch med jenterna:) 4 flaskor senare och fisksoppa i magen så styrde vi 7 tjejer kosan vidare mot aker brygge och Bölgene & Moi för en lite drink i solen på ute serveringen , ljuvligt!
Hem träffa min underbara familj och säga Go natt till vhilja och Jesper för att ta på sig klänningen och fortsätta kvällen hos Karro :)
Musik , prat, och en Harlem innan London och en Matte så avrundades en helkväll som var i topp!!
Och det känns ju idag bhuuuuuu, baksidan av allt kula, tur att det är sällan haha.
Nu blir det champagne lunch en gång i månaden med ruljerande schema så nästa gång håller Jenny i ställningarna och lägger sen över ansvaret på nästa man, kult!

Pajbak med vhilja efter vilan och utelek i det fantastiska vädret:)

En resorb hade jag velat haft nuuuu ,
Och så kommer Robin och hans sambo hit och tittar på lägenheten senare, eftersom dom ska ta över den!

Vi pratade om flytten igår och det känns så konstigtbra att det är bestämt att vi ska flytta och mycket känslor kommer fram när man lämnar sina nära vänner inte för gott med att ha dem nära!
Och tanken att ha familj och mina underbara vänner hemma gör det lättare :)

Ok då är det bara att ta en Alvedon och gilla läget.
Maten idag blir pytt i panna inte hemmagjord snopet nog , men min perfekta hemmafru aura idag är lite skev;) men planerar inför min kyllinggryta imorn med desser efter som får kompensera denna obrukliga dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0