Doc ' s LOVE

Efter en väldigt stark övervägande känsla fick mina doc's från 15 pr tillbaka glädja Mina fötter idag.
Hämta lite älskling på dagis som var " lite sur" som hon själv lade Fram det fick vhilja bestämma fredags middagen som blev hamburgare och strips mums var det och även köra lite bil "själv" på parkeringen;)
Brottningsmatch mot pappa och jag och vhilja i samma lag , lite film fick avsluta dagen för en trött tjej:)

Kvällen har spenderats med min bff Eirik som fick lagat hamburgare av moi.. Igen:) massa, surr, lite fight och ett vinglas super trevligt !
Så till v blir det att sätta lite extentions fjädrar i mitt hår och även i Elvis ;) coolt!

Jesper är med vänner och spelar biljard och nu är det stoffläge med hundarna , lovely!!!

Imorn börjar dagen med bad:)
Min underbara dotter är bara heeeelt fantastisk , älskar dig så vhilja miiii:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0