In a box!

Min mamma är ett stort stöd och hjälpt mig att få alla bitar på plats....enormt !
Känslan att veta att detta snart är så klart att jag kan öppet gå ut med detta gör det väldigt spännande :)
Efter mötet den 29 e mars och div förhandling så är det klart, in a box .

Telefon möten har vart på agendan idag och kollat upp massa möjligheter inför "min grej" men allt flyter på som smör.. Och som mina bästa tjejer Malin och Madde sa" detta var menat" och jag tror det med.
Glad!

Slut ögon creme så ska köpa:
Obagi elastiderm eye crème imorn.

Nu blir det att fixa trollhåret innan posten och hämtning av vhilja i eftermiddag.
Och så ska jag njuta en ansiktsbehandling kl 18.30 skönt,
Svårt att koppla av när man jobbar med detta själv men försöker , fast jag säger exakt vad jag vill ha och.

Vhilja sa efter pytt i panna frukost att
"du får leta en annan flicka mamma vhilja tar vägen till mommo ha de"
Haha ja min lilla sessa då skulle livet bli bra ensamt och trist:)
Men fick en släng kyss och i love u så hjärtat är helt;)

Rekomenderar:
Juvederm har fantastiska behandlingar/produkter för olika fillersbehandlingar för att öka volym i ansiktet där man tappat genom åren el för att korrigera eller bara få extra volym i ex läppar eller i djupa rynkor/linjer.
Ny finns även Juvederm Hydrate som är en behandling m hyaluronsyra för att skapa fukt, spänst och glöd till en törstig hud med hjälp av injektionsteknik denna Behandling har även en antioxidanter i sig som beskyddar huden från att oxidera brytas ned.
Du får ingen estetisk förändring som de andra produkterna som skapar volym utan det ger mer en förändring på kvalitén på huden och fukt nivå som blir super!
Perfekt på ansikte , hals , bröst och händer som är utsatta områden.
Ska snart ta denna och kommer då lägga upp bilder på behandlingen och visa resultat.
Ska även lägga Botox nu när jag kommer hem en antirynk behandling hos Lilian och ska då visa även den behandlingen.

Ska ha möte med Lilian nu när jag kommer hem för att bli klar med alla detaljer :) blir så bra!

Och nej jag har inte gjort nån behandling med fillers i läpparna i was born this way, och var faktiskt retad vid yngre ålder för mina stora läppar kallades då " läderläppen" ;)
Idag är jag väldigt stolt över min kyssmun;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Din grej" låter spännande, hoppas allt går som du vill :D

2012-03-21 @ 13:47:15
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tusen tack=) det blir toppen bra tror och hoppas jag=)=) det flyter på bra=) mvh Anna

2012-03-23 @ 12:12:13
URL: http://honsomkallasanna
Postat av: Johan

Riktigt snygga läppar!!:)

2012-06-06 @ 17:31:18
Postat av: Anna Dysholm

Tack=) Johan!

2012-06-25 @ 21:20:38
URL: http://dysholmbonafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0