Its a blast

Känner ett behov av shopping shopping shopping på alla plan!
Och för att få lite kula läppar en kväll när man ska vara lite extraordinär så beställde jag läpptatueringar från
Stylebytyra.se :)

Idag ska jag städa och ringa patientskadeförsäkringen och skicka in sista papirena på det så allt är klart med skadan och den dåliga operationen för 6 år sedan och inför den nya som kommer snart.

Middag idag blir färsk pasta och så ska jag laga någon smarrig pasta sås och baguett.
Sen blir det en liten dejt med Eirik :)

Och självklart massa bus med min lilla vhilja och Papi :)

Slaskigt ute men skön temperatur !
Världens utväxt i håret ordnas till veckan hade velat gjort det innan helgen eftersom det blir lite festligheter med lite tjejer lördag först champagne lunch Och sen dejt med Siri sååå länge det blir super :)
Mina hairtalk skall tas ut eller flyttas om när Matilda kommer från London.

Nu ska jag ta tag i vardagen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0