Lazy awesome days...whit family and friends

En heldag i Sverige Strömstad igår, en alldeles super dag:)
Lekland , Max mat, shopping och lördagsgodis.
Och vhilja som hon själv uttryckte sig kunde" inte tro sina öron" när Peter körde inom svinesund på väg hem med sin nya motorcykel !
Hon är så festlig vhilja att ha med, aldrig nå problem så glad och redo för världen :) mammas lilla ängel!
Massa mat packades in och idag ska Jesper göra kalventrecot mmmmm!
Så söndagsmiddagen ser jag framemot och så ska jag laga lite desser m desservin så klart till en sån här fin middag . Och vhilja ville ha thai fisk så det får hon.
Nu är det lite matlagning och Sen så ska vi ut i solen med kaffe, chocklad och korvmackor i ett strålande väder i Frogner lekpark.
Jasmin och hennes Peter kom förbi en sväng kul:)

Jag är helt inne på hårsmycken nu om dagen och har beställt ett faktiskt, men pärlor, super fint, ska även in på en typ arabisk butik här vart dom har Massa fina love it!

Åker hem till Piteå nästa månad eller slutet på denna :) sköööönt!! Få ordnat detta klart:)

Mamma och Jan var och kollade på vårt hus och inför renoveringen ett ca pris vad det kommer på, blir så spännande!

Rekomenderar:
För att ta hand om en vintertrött fuktfattig hud så är det super viktig att peela, och jag är då väldigt för enzympeeling eller fruktsyrepeel
(korn fria)
* Exfoliating enzymes
* Obagi Te-pads el M.D formulations
Peel pads
Gör detta kväll då det fortfarande är kyligt ute och en Peelad hud blir extra känslig dagtid mindre motståndstålig.
Efter peeling så lägg en fuktighets mask / vitamin mask
* Dermalogica multivitamin mask
* Nimue Super hydrating mask som kan masseras in och användas som nattbehandling/kur i 7 dagar, om du har mycket kvislor tvätta av denna efter 20 min!
Glödfylld, återfuktad, spänstig hud:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0