New Times coming!

vhilja ville vara hemma med mig idag och hitta på saker och det fick hon!
men imorn ska hon på dagis och träffa sina vänner som är såååå viktigt, barnlek, fastän jag är väldigt leksam av mig ;)
Så det blev " ut på tur och gå" som vhilja tycker är såå kul, stanna och titta och leka lite här och där, tittat på alla fina blommor som kommit fram på solsidorna...underbart , till trotts att det blåste väldigt så värmer solen nu.
Lunch , vila och sen ut igen och gunga och då har säkert   pappa kommit så då ska jag smita och städa detta hem som inte vart gjort igår!

Och på tal om igår så blev den en eftermiddags utedag med   Glass från Yougurt Heaven smaksens, och lek för att avrunda kvällen med en faktastisk middag av mig jesper mmmmmmmm!!!
Menyn:
Kalventrecote´med stekt potatis, sjysås+vitlökssmör och färsk grönsallad m. cherrytomater och en öl faktiskt !
OMG så gott detta var, skall lägga upp en bild och aptiit reta!

Satt Ihop paketprisert för de saker vi ska sälja nu vid flytten  , ett bra pris, det enda vi tar med är:
Säng, tavlor, dekoration, privata saker, tv!

Rekomendation:
Händer är super viktigt att ge extra omtanke, får utstå mycket belastning från omgivningen!
Att få återfukta,mjukgöra och beskydda är A-O för att ha ungdomliga vakkra händer.
Obagi ZO har 2 olika handcremer som är SUUPER, en för dag med SPF 20 och en kväll/natt.
inga nariga, torra händer och beskydd för uttorkning och pigmentsfläckar.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0