One step back a big jump forward

Telefon mötet igår var väldigt positivt fastän det inte blev som tänkt, men det kan vara till det bättre:) plan B är igång och inte en sämre än plan A bara lite mer tidskrävande, men det är för ett gott ändamål mitt ändamål och då är tiden värt det.
Väldigt kul att få så positiv feed back av alla som är involverade och viljan att vara delaktig på ett eller annat sätt!
Detta blir bra , tänkte ju att jag skulle kunna säga lite mer efter igår vad det handlar om men eftersom det inte är helt spikat än det sista väntar jag!!

Det snöar idag så nu åker den sista gammel snön men äsch vad slaskigt det blir:/ och min Hunter stövlar är hos Tilda , så jag var inte torr om fötterna idag!

Idag efter min vaxning så bokade jag en ansiktsbehandling hos karina på Afroditeklinikken , kan ju göra på jobbet men då finner jag ingen avkoppling utan pratar mest och bestämmer allt vad som skall göras så nu ska jag slappna av eller i alla fall försöka;)
En fuktbehandling nästa onsdag kl 18.30 .
www. afroditeklinikken.no

Nu kollar jag inredning till annat ändamål till "min grej" och herregud där kan det ta av:)

Nu ska jag färdig slurka upp min smoothie vanilj, hallon, banan mums sen hämta en vhilja vhanilja på dagis.
Klipp och klistra står på lek menyn... Än så länge! Skönt att hon får korta dagar på dagis nu bara 4 h men alldeles perfekt för hon måste ju leka med sina kompisar:)

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0