Pirr Pirr

Inland får man ett sånt där besked som man blir helt lyrisk och extas av... När man känner det är helt perfekt och ku väntar jag på ett telefon samtal att det gått i LÅS... hoppas hoppas!!!!
Många frågor om vad "min grej" är och vad jag skall göra, snart kommer jag säga det men inte riktigt än;)
Men det kommer bli riktigt bra!!

Igår bokade jag hemresa till Piteå ska då åka hem och spendera påsken och ha en massa möten med inblandade!
Blir helt fantastiskt.
Och förhoppningsvis hinna Kiruna en sväng med, blir hemma i 18 dagar !
Jag och vhilja längtar massa:)
Vhilja ska hem och måla mormors ben gröna eller blå för det har hon sett på ett barnprogram och tyckte var " jätte kult och kempe fint" med egna ord!

Håret ska få en sväng om uppdatering och sen ska jag ljusa upp det lite mer då jag tyckte det blev liiiite rött inför sommaren men förfarande fint:)

2 h promenad med hundarna efter att jag lämnade min finaste på dagis.
Kaffe med favvo brudarna jasmin , Emma , joanne och Harlem var med han oxå:)

Nu ska jag ta tag i skurningen och sen fönsterna som i en storstad inte ser ut med alla avgaser och skit!
Och kvälls dejt med merethe:)

More to Come :)

Rekomenderar:
Solglasögon och en bra ögoncrem speciellt sommar då det tunna ögonpartiet lätt tappar fukt och kan bli sensetivt och tappa elasticitet.
Morgon/kväll med ögoncrem från:
Obagi Zo Elastiderm finns i crem och gelé form.
Fantastisk produkt! Jämnar linjer ökar fult stimulerar kollagen och elatsin!
Så den produkten köper jag upp ett lager på;)

Mesans jag då sitter och skriver får jag ett telefon samtal av min älskade mor och hon är ju kvinnan som kan uträtta mirakel rätt och slätt!!
Det som jag hoppades på är i box :) Jaaaaaaaa och jag kan nu andas ut och glädja mig till ett möte den 29 mars!!!
Tack mamma för hjälpen;)
Lyckan är total ska skrika högt nu av glädje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0