Playground

I Vettre igår var det höga skratt, bus, fritt barnspringande på ett barnvänligt kvarter hos vännerna Carlsson/Balkevärn i deras super fina nyköpta hus:)
Alva och vhilja busade ändå tills kl 9 på kvällen och lillasyster Elvira kollade mest läget på de tokiga flickorna.
Helt underbart med barn och hus, man märker hur begrensad man blir i en lägenhet i storstan när barna blir större och vill testa sina egna små vingar och få lov att springa med sina vänner helt själv:) underbart!
Och snart är vi där med, vhilja kommer att älska det nya livet hemma;)
Efter middag och inne bus så styrde vi kosan hemmåt till pappa och så vhilja skulle få nana.
En mycket nöjd liten tjej kröp till kojs med ett redan inplanterat nästa gångs besök när vi kommer hem från Piteå .

Så idag är det mycket att ordna, och i min värld så är det MYCKET med allt!
Ungefär så här ser det ut:
*handla produkter
*tvätta
*pakka
*sätta i löshåret ( hinner jag??)
*handla
*laga mat
*hämta vhilja
*hämta saker från jasmin
Och viktigast få spendera kvällen med Jesper som jag och vhilja inte kommer träffa på 17 dagar ....åååå vad jag kommer längta efter mitt hjärta.

Hundpromenad i ett super varmt Oslo i linne blir det nu för att sen fortsätta alla punkter på dagens lista.
Renskav ala Anna med färsk
Champinjon , cherry tomat , lök och äggula m. Potatis mums.


Rekomenderar:
Nariga torra läppar som behöver massa fukt under dagen då är:
Nimue Hydro Lip Therapy
Heeeelt fantastiskt.
Blir helt silkesmjuk på läpparna och är ett perfekt underlag tex om du använder gloss som inte ger så massa fukt för att hela dagen boosta läpparna!
Innehåller massa oljor , antioxidanter och beskydd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0