Shopping in xtas!!:)

Museum dagen igår resulterade med en vhilja iklädd i regnbyxor eftersom resterande out fit hade fått sig en omgång av annanas och äppel smoothin i bilfärden.
Massa titt på olika djur och klättra i trappor och självklart dagen till ära lördagsgodis :)
Ingen lördag utan godis såklart!
Pyssel hemma med ett jätte kul barnspel från ca 2-4 åringar som är som memoriaktigt med lite utmaningar och frågeställningar , super brädspel för de minsta:) heter: puselelotto for små genier.
Kritmålning ute och fotboll på takterassen :) för en dag.

Eftersom barnvakten inte kunde så blev det ingen 30 års fest hos Min fina Emma :( och eftersom Jesper oxå skulle på en 30 års fest så blev det Jesper denna gång som fick gå!
Men så är det hade sett framemot att få gå massa men det är ingen ide att sura över sånt jag fick ju vara med älsklings vhilja och jag får ta en fest med Emma snart igen:)

Middag och en sen kväll fick avsluta en härlig dag!
Jag praktiskt taget somna direkt !
Pratade med min lilla syster och Martin som skulle på Avicii i Globen igår laddade, tur att det var idag dom hade biljetter eftersom scenen fredagen rasade och konserten inställd:/ tur att det inte kostade någon livet!

Vhilja min otroliga otroliga dotter som är mitt allt har lärt sig VISSLA i en ålder av 2,5 år :D så himla kul och en stolt liten tjej visslade på hela kvällen innan hon skulle somna:) så nu är det bara att underhålla detta! Och är inte detta tidigt att kunna vissla???
Ska filma och lägga upp;)

Satt och kollade lite mode igår och halkade in på: www.stylebytyra.se
Där jag hittade en USA bikini , ett par skor och en klänning:) finns lite ting där:)

Ut i vårväder om jag lyckas övertala vhilja som vill se Karlsson på taket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0