Spring in the air!

Vilken dag säger jag bara:)
Helt toppen toppen!
Lek och bus med min vhilja ute i 3 h innan sov stund, grävt , sprungit, lek en massa lekar:) och shoppar klänning på nyöppnade : zaza kids bislet
amazing! Vilka underbara kläder och super dyra , men värt det! Och vhilja valde en super fin klänning som hon var jätte nöjd med:)
Att bara kunna sitta utan jacka i vårsolen i en tunn tröja med en kaffe och den bästa jasmin toppade dagen ännu mer:)
Lekpark efter vhilja vaknar med gungning sen blev det sen lunch hos mig , för att avrunda kvällen med paket från Jasmin fr Filippinerna :) en helt super nöjd tjej som fick super fina saker:
Hello Kitty resväska, pärlor, klännings/linne till sommaren, en stor ko! Fina Jasmin u are the best !
Sen fick jag se ALLA kläder som hon själv köpt ååååååå det var en del och super snygga, där i skåpet kan man lätt gå amok nu;) och jag fick även 2 par skor :) super fina!

Bad med vhilja och Pippi satte punkt för en dag av rang! Och massa kramar men världens bästa.

Nu blir det mys med min Jesper och paradise Hotel som har ny premier och måste ses 21.30




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0