What a wounderful day

Oh ja vilken toppen dag det var alltså:)
Jag och vhilja har verkligen hunnit med en massa kuligheter och mindre kuligheter men som slutade lyckligt:)

Varma grader har setts på termometern idag till förtjusning och uteaktiviteter, promenad och undersökt massa ute med an garde pinnarna våra tog vi tag i världen!:)
Lite glass fuskade vi med, och styrde kosan mot zoologiska museet väl där så märker jag att väskan med allt allt allt är borta.....kort, nycklar allt man har i en väska... Åååååå men mest trista: vi kan inte gå på museet, och hör här för en fantastisk dotter man har " är mamma ledsen nu.. Vi kan gå i lekparken " helt utav det blå ! För en underbar tjej:):)
Och tänk 5 min efter somnar vhilja , jag spärrar kort går på väsk jakt efter vägen vi gått och ser Mac donalds , går in och heeeelt otroligt så har dom hittat det :)
Karma!!!!! Det ordnar sig för snälla flickor;)

Krit målning på vägen, balkong lek, rita film med en underbar familj får avsluta en FAB dag!!!:)

Imorn museum och lördagsKul:)

Avslutar med lite gamla bilder
Man har ändras en del under åren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0