What a wounderful world

Lalalaaaaallaaa hörs det inifrån vhiljas rum nynnar lite sång innan Hon somnar :) i eftermiddag ska vi och bada på Bislet bad kanske även ta en liten ångbastu en så där 3 min.
Den är perfekt att värma sig lite i , och så bubbelbad så klart!
En oerhört mysig dag, som alltid!

Igår var vi ute hela dagen i solen och lekte , titta på bin och humlor som vhilja är starkt imponerad av:)
" mamma kan jag hålla den" var en fråga som kom återkommande !

Matilda min fina vän och flinka frisör på Adam och Eva som nu även är nominerad till årets lärling wihoooo, tog ut mina hairtalk igår och nu är det axellångt bara ! Så konstigt men ändå skönt nu skall detta hår kuras och kuras och kuras till kvalitén blir bättre , tiden är min bästa vän i detta läge oxå.
Så imorn fredag så ska min andra fina vän och frisör Harlem färga och toppa mitt hår:) och då bara efterväxten.
Då är man på topp i hårväg igen !
Så underbart att träffa alla mins fina vänner där , som jag saknar sååååå!
Fick ett toppen meddelande igår av Emma :):) att hon och hennes sambo , ska köra motorcykel och då besöka oss i Piteå , Jaaaaaaa!! Jag hoppas och tror, vet att jag kommer se många av mina fina vänner i Piteå :)

Äntligen tittade solen fram :)

Vhilja hade förövrigt stoppar nötskal i min lipbalm idag :) haha älskade unge!
Ett litet busfrö är vad denna lilla flicka är:) förgyller hela livet till Max!

Rekommenderar:
Snygga naglar är oerhört snyggt och delikat, mellan långa eller korta tycker jag är det snyggaste och det mest fräscha! Har man jobb som kräver det lilla extra från ett lack eller vill ha samma färg ett tag ex fransk så är det super med : Shellack
Det är ett gelé baserat nagellack som du gör på salong. Detta lack härdar du i Uv ljus och håller sen i 14 dagar, efter det återbesök för att fräscha upp det som vuxit ut eller byta färg.
Super på tårna på sommaren när man går i sand eller öppna skor då det sliter mer på nagellacket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0