Paow Paow

Dagarna börjar ju störtskönt var dag med mysmorgon och lek innan dagis och lek med barnen " verkligen Kempe bra " tycker vhilja;)

Idag har jag bokat lite advance kurser jätte kul!! Längtar så att få dra igång.
Pressmeddelandet Skall färdigställas så alla får 1a inblicken i vad allt kommer handla om och chans att ställa frågor och vad verksamheten står för!
Och självklart vad denna klinik kommet heta och belägenhet. Detta blir i slutet av denna månad.

Löser det sista inför flytten med transporten av alla sakerna eller egentligen de få sakerna vi har efter vi sålt en bra del! Blir mycket nytt eller gammelnytt för här skall det pysslas, målas och göras själv :) så mysigt och perfekt årstid att göra det .

Så nu väntar jag in Cindy för kickboxing ikväll ! Underbart.... Det extremt snygga och vältränade Donna får sätta standarden direkt så man dras med i ett härligt träningsrus.
Fy fasiken vad jag saknat att träna den där utmattningen i kroppen så man nästan spyr, välbefinnandet att man gjort en ansträngning , adrenalinet :)
Bring it!
Detta Ska bli amazing.
Ska kolla upp i Piteå vart man skall träna detta!

Rekommenderar:
För snygga ögon med kula färger måste jag Tipsa om MAC s ögonSkugger, dom har massa fin pastellfärger som passar toppen i år. Deras guldiga ögonskugga som man även kan använda som highlighter på kindbenet är så fin, ger massa glöd och Jämnar partiet från yttre del av ögonen mot ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0