What goes around comes around, good stuff

Eftersom vi inte är hemma på slutpunkt Piteå så har jag fått lyxen att delegera viktiga saker till min lokal till mamma och Jan. Fantastiskt snällt , och OERHÖRT uppskattat! Tack tack tack.

Idag hade mamma ett samtal med lokal ägaren i Piteå Rawi . Och lokalen är toppen, trotts inte Mitt på gågatan som först , då lokalen blev för liten.
Men detta blir toppen att göra en uppstart på:
Stadsläge
Bra yta(perfekt)
Fin lokal
Möjligheter

Jag längtar tills jag/vi är på plats så allt blir färdigt:)
Overkligt och fantastiskt kul blir detta som jag vet många kommer sätta pris på!

Ca 1 månad då är det klart för flytt.
Saker skall ordnas och tackas av .
Bitterljuvt.
Många år Har spenderats i ett Oslo som gett mig så mycket.
Men att komma tillbaka till nått som har
Eftersaknad gör det skönt i hjärtat.
Och det man kan göra med allt man har så tillgänglig så nära, så lätt ,så bra gör det lättare:)
Kan nog skriva i oändlighet om sakerna som gjort mig så gott här att det tar jag sen. Sentimentalisten gör mig.... Faktiskt lite ledsen.


En liten prinsessa av finaste sort gör det storartat med sin sparkcyckel:)
Ingen rädsla inga hinder haha paniken ala mami!

Finaste teckningarna och en katt fick jag ta hem idag.... Fröken joann(mr)
Gjorde mig uppmärksam på att vhilja gör bara det konstnärskap av färg , form hon själv vill eller inget. Viljan vhiljan vaniljan!!!

Oj slut batteri men reko kommer imorn då den inte denna Järliga iPhone vill ladda upp bilder.. Igen !

Yasmin och jag har haft en strålande dag med Powerwalk och massa prat;) ljuvligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0